133 - پروژه: مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) و موانع و عوامل موثر بر ارتباطات و بررسی جریانهای دانش در فرآیند
فرمت فایل: ورد – Word و قابل ویرایش تعداد صفحات: 26 خرید سیستم های CRM توسط شرکتهای کوچک بسیار گرانقیمت و از نظر فن آوری برای نگهداری و تغییرات ضروری آن بسیار سخت و تقریباً غیرممکن است. برای حل این مشکل ، شرکتهای خدماتی ویژه نیاز است که این نرم افزارها و سیستم های مورد نیاز را خود تهیه و نگهداری کنند و خدمات مورد نیاز شرکتهای متقاضی را در ازای هزینه مورد توافق در اختیار آنها قرار دهند. این سیستم ها به گونه ای هستند که ضمن ارائه خدمات به چندین شرکت قابلیت حفظ اطلاعات برای هر شرکت و سازمان را نیز دارا هستند. با این شرائط شرکتهای ارائه کننده خدمات، خود مسئول نگهداری و توسعه سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه خواهند بود. در این صورت شرکتهای دریافت کننده اینگونه خدمات هم ضمن پرداخت هزینه های مربوطه و جزئی (درمقایسه با سرمایه گذاری خرید این سیستم ها) همیشه از پیشرفته ترین سیستم ها استفاده می کنند. شرکتهای ارائه کننده این نو ...

⏬ دانلود مستقیم فایل در ادامه مطلب ⏬

دانلود 133 - پروژه: مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) و موانع و عوامل موثر بر ارتباطات و بررسی جریانهای دانش در فرآیند