دانلود مستقیم دانلود پاورپوینت استراتژی برند
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 18 اسلاید قسمتی از متن .ppt : استراتژی برند استاد:جناب دکتر حجاریان دانشجو: رضا پورمزرعه برند علامت تجاری یک نام، لغت، علامت، نشانه، طرح یا نشان تجاری می باشد که برای شناسایی یک محصول یا خدمات یک تولید کننده یا گروهی از تولید کنندگان بکار می رود و برای متمایز کردن آنها از رقبایشان می باشد . یک علامت تجاری دارای اجزای کاربردی و احساسی می باشد که یک رابطه ای را بین مشتری و آن محصول یا خدمت برقرار میکند نام تجاری شامل شهرت محصول، وعده های شرکت به مصرف کنندگان و ارزشهایی است که شرکت نمایندگی آن را برعهده دارد. یک نام تجاری قوی حداقل به مصرف کنندگان می گوید که چه انتظاری از یک محصول می توانند داشته باشند تشخیص این امر مهم است که بدانیم نامهای تجــــاری صرفاً یک اسم خاص و بسته بندی محصول نیستند. نامهای تجاری انحصاراً از طریق تبلیغات جذاب یا استراتژی بازاریابی هوشمند توسعه نمی یابند. ردهیل می گوید: نام تجاری فقط یک عنوان چاپ شده نیست، شم ...