موضوع: تحلیل خوانایی کتاب مطالعات چهارم ابتدایی به شیوه گانینگ فوک رشته : علوم تربیتی فرمت فایل: ورد تعداد صفحات: 9 مقدمه نظام آموزشی فعلی کشور، یک نظام متمرکز و برنامه درسی آن منحصر به کتاب درسی است که در کل کشور استفاده می‌شود (مشایخ، 1375). این در حالی است که با توجه به وسعت کشور، تنوع و تعدد اقوام و مشکلات ناشی از آن (مثل دو زبانه بودن شاگردان)، رشد سریع علوم و فنآوری، تغییر سریع در هنجارها و ارزش‌های اجتماعی، ضرورت دارد که کتاب‌های درسی با دقت کافی و در حد امکان، عاری از هر عیب و نقص و مطابق با اهداف تعیین شده و اصول علمی تألیف شوند (یار محمدیان، 1386). همچنین، به دلایل ساختار آموزشی و برنامه درسی حاکم بر آموزش و پرورش کشور، کتاب ¬ های درسی به-عنوان رسانه ¬ ای مهم و پرکاربرد در ساختار آموزشی کشور مطرح می ¬ باشند. کتاب‌های درسی، رسانه ¬ ای هستند که همه روزه معلمان و شاگردان از آن استفاده می‌کنند، لذا گاهی اوقات به ¬ عنوان تمام برنامه درسی، معلم بر آن تاکید م ...

⏬ دانلود مستقیم فایل در ادامه مطلب ⏬

دانلود فایل تحلیل خوانایی کتاب مطالعات چهارم ابتدایی به شیوه گانینگ فوک علوم تربیتی