دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها
تحقیق در مورد دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها فراهم آوردن موجبات برقراری نظام مطلوب در امر سازماندهی، تعیین وظایف و مسئولیتها و بهبود سیستمها و روش‌های انجام کار در واحدهای ستادی حوزه مرکزی سازمان و ادارات و واحدهای ثبتی در مناطق مختلف کشور در جهت تحقق اهداف و حسن اجرای وظایف محوله به سازمان مطالعه مداوم و مستمر در تشکیلات و وظایف و روش‌های انجام کار سازمان به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدهای مختلف و جلوگیری از تداخل، تعارض و یا تکرار وظایف و مسئولیتهای سازمانی در واحدهای مذکور بررسی مستمر در وظایف و حجم کار و اهداف سازمان و عنداللزوم وظایف جدید واگذاری منبعث از قوانین و مقررات موضوعه و تأمین و تدارک تشکیلات مناسب و لازم حسب مورد انجام بررسی‌های لازم درخصوص پیشنهادات واصله در زمینه اصلاحات در سازمان و تشکیلات موجود اعم از انتقال وظایف هر یک از واحدها به واحد دیگر، حذف، ایجاد و یا ادغام واحدهای سازمانی، افزایش و یا کاهش تعداد پستهای سازمانی، تغییر عناوین و یا تغییر وضعیت پستها از ثابت به موقت و یا بالعکس با رعایت ...

⏬ دانلود مستقیم فایل در ادامه مطلب ⏬

دانلود دفتر تشکیلات و بهبود سیستمها و روشها