لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 88 مقدمه شایدبسیاریازمردموحتیآموزگارانفکرکنندکهریاضیاتهنرمحاسبهاستوریاضیدانانبایدهمهعمرخودراصرفساختنمحاسباتپیچیدهریاضیکند . چنینعقیدهایبهحقیقتنزدیکنیست . کارریاضیداناناستدلالاستنهمحاسبه . درحقیقتمادرآموزشمفاهیممربوطبهریاضیدرپیمحاسبهکردننیستیمبلکهپرورشتفکرمنطقیدرفراگیرانیکیازاهدافمهممیباشد . هدفاصلیاینمجموعهگسترشدادنوعلاقهبهریاضیاتوایجادانگیزهمینماید . گروهیتعدادساعاتریاضیراباکمکردنسایردروسافزایشمیدهندوحالآنکهتجربهبنحوینشاندادهاستکهاینامربهتنهاییدربالابردنسطحمعلوماتشاگردکافینیستولذااستفادهازساعاتورزش،کاردستی .......... برایجبرانعقبافتادگیبچههادردرسریاضیخطائیاستفاحشراهحلعاقلانهوعملیاینمشکلآناستکهبجایکمیتساعاتریاضیبهکیفیتتدریستوجهشود،یعنیبارعایتمراحلرشدذهنیکودکودرنظرگرفتنامکاناتاوازنظریادگیریدرهریکازاینمراحلویژهعرضهکردنمطالبریاضیتجدیدنظرکند . روشهایریاضیدرتمامزندگیمانفوذکردهاست . ریاضیاتامروزی،تنهازمینهایبرایمحاسبهنیست . بلکهبهصورتسلاحینیرومنداستکهبرایتحقیقدرآمدهوبارهاوبارهابرایتجربهپیشیگرفت ...

⏬ دانلود مستقیم فایل در ادامه مطلب ⏬

دانلود تحقیق درباره: بررسی تحلیل ریاضی در دانش آموزان