دانلود مستقیم بازاریابی شبکه ای در سنگاپور
تحقیق در مورد بازاریابی شبکه ای در سنگاپور با توجه به اینکه دولت سنگاپور در مواقعی حتی از ایالات متحده هم جدی تر با شرکت های بازاریابی شبکه ای برخورد نموده بیان قوانین و ترجمۀ آخرین بیانیۀ وزارت بازرگانی و صنعت این کشور و جرائمی که برای فعالیت در شرکت های هرمی وضع نموده مفید خواهد بود. ازجملۀ توجهاتی که می توان به اینگونه قوانین داشت این است که اولا تمامی وزارتخانه ها یا نهادهای دولتی کشورهای متعدد چندین بار قوانین خود را اصلاح نمودند و نمونۀ بارز آن تجدید نظر دولت سنگاپور برای توسعۀ کشور در بازار جهانی بنا بر خواستۀ مردم در سال 2002 بود لازم به ذکر است دولت سنگاپور پیش از این در سال 1973 قوانینی سنگین در دستور کار خود داشت . همچنین تمامی نهادهای دولتی جرائمی که برای طرح های هرمی وضع نمودند تنها شامل حبس یا جریمه نقدی است و نه اعدام . چگونه فعالیت های بازاریابی چند سطحی در سنگاپور حاکم شدند؟ فعالیتهای بازاریابی چند سطحی در سنگاپور با تصویب قانون بازاریابی شبکه ای و فروش هرمی پابرجا ماندند. قانون اصلی بازاریابی چند سطحی و فروش هرمی (ممنوع) برای اولین باردرسال 1973 ...