اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه
بانک تحقیقات رشته مدیریت مقاله در مورد اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه چکیده امروزه سازمان های تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کی فیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان در حال افزایش است .به طوریکه رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعادنظام های مدیریت کیفیت و مدل های تعالی سازمان است. در این راستا ، اندازه گیری رضایت مشتر یان ی کی از مهمترین ( CSI ) وشاخص رضایت مشتری 2 ( TQM ) همچون مدیریت کیفیت جامع 1 ابزارها است که در تحقیق حاضر به آن پرداخته شده است . شاخص رضایت مشتری بااستفاده ازفرمول های خاص برای هر مشتری وکل شرکت محاسبه گردید .هم چنین بااستفاده از ماتریس تجزیه و تحلیل عملکرد –اهمیت ،نقاط قوت وضعف شرکت شناسایی شد .مشخص شد شرکت دربحث کیفیت محصول دارای نقطه قوت ودربحث قیمت گذاری محصول دارای ضعف عمده و اساسی است . در ادامه فرضیات اصلی و فرعی مورد آزمون قرار گرفت که کلیه فرضیات به تایید رسید. فرمت فایل : PDF تعداد صفحات : 10 ...

⏬ دانلود مستقیم فایل در ادامه مطلب ⏬

دانلود اندازه گیری رضایتمندی مشتریان نساجی شرکت نمونه